top of page

Retrospectiva 2022

Actualizată în: 22 feb. 2023



2022 a fost un an în care Pedodonția a încercat să revină la tradiția întâlnirilor în persoană, profitând totodată de avantajele comunicării la distanță pe care pandemia le-a impus în anii trecuți.



În țară sau în străinătate, evenimente on-site cu sau fără intervenții online de la sute sau mii de kilometri distanță, evenimente hibrid sau exclusiv on-line, puncte EMC, congrese și simpozioane la am participat ca invitați sau parteneri, cursuri cu hands-on, întâlniri cu părinții și grupuri de lucru – toate acestea au facut parte din anul pedodontic 2022, un an în care ne-am simțit din nou mai aproape unii de alții, am împărtășit experiențe și temeri, realizări, dar și neîmpliniri, în care am făcut planuri și am stabilit obiective.


Am aplaudat, la Lisabona, succesul Konstantinei Kritokou, cea mai tare Young Researcher. Am continuat parteneriate deja tradiționale –  pe cel cu Colgate, de plidă, cu ocazia evenimentelor Special Smiles, dar și pe cel cu Asociația Stomatologilor din Republica Moldova și cu Sociatetea Turcă de Pedodonție, participând la evenimente de mare anvergură organizate de acestea în 2022. Am inițiat noi colaborări internaționale – ca acela cu Universitatea din Buffalo-, am susținut proiecte sociale – precum „ Punți în dezvoltare”, menit să contribuie la integrarea romilor din Sibiu-, am contribuit la aducerea controversatul Fluor mai aproape de stomatolog și de publicul larg printr-o publicație dedicată și, nu în ultimul rând, am încheiat (doar pe hârtie! :) ) proiectul OSCAR, găsindu-i totodată noi valențe și posibilități de continuare și dezvoltare, în Europa și peste ocean.


Au fost, desigur, cu mult mai multe decât cele amintite, în treacăt, mai sus. Iar pentru ca 2023 să fie și mai bogat în evenimente pedodontice și ocazii de a învăța unii de la ceilalți, așteptăm o infuzie de tinerețe și entuziasm, de întrebări și idei din partea celor mai tineri dintre pedodonți – medicii rezidenți care au ales să ajute copiii să zâmbească sănătos. ANSPR vă așteaptă cu brațele deschise, copiii la fel! Arina Vinereanu

Președinte ANSPR









Postări recente

Afișează-le pe toate

Program Curs 30.03

Cum numai mâine nu-i poimâine, iar Molarul Unu Permanent bate la ușă, ne face plăcere să vă transmitem programul detaliat al evenimentului. Va așteptam cu drag!

bottom of page